Sekretárka
Čo ponúkame:
- prácu v centre Bratislavy s výbornou dostupnosťou MHD,
- zázemie v perspektívnej spoločnosti s dlhoročnými skúsenosťami na trhu,
- dôkladné zaškolenie,
- perspektívu dlhodobého a stabilného zamestnania,
- priateľský kolektív a príjemnú pracovnú atmosféru,
- možnosť osobného rastu a vzdelávania,
- možnosť aktívne využívať cudzí jazyk a zdokonaľovať sa v ňom,
- príspevok na stravu,
- výbornú čerstvú kávu a čaj.
Atraktívny benefitný systém po splnení istých podmienok:
- 13. a 14. plat,
- dovolenka navyše - 5 pracovných dní,
- príspevok na jazykové kurzy,
- príspevok na dopravu,
- príspevok na šport / MultiSport karta,
- príspevok pri životnom jubileu,
- odmena za odporúčanie kolegu alebo klienta,
- firemné akcie.
Čo očakávame:
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou,
- aktívna znalosť anglického jazyka – Stredne pokročilý (B2), nemecký jazyk výhodou,
- dobré analytické a počítačové zručnosti (Microsoft Excel, Outlook, Word – Pokročilý)
- príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, odolnosť voči stresu,
- schopnosť rýchlo sa učiť, flexibilita,
- samostatnosť a zodpovednosť.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- pracovná doba 8:30-17:00 hod., víkendy a sviatky voľné,
- spracovanie došlej a odoslanej pošty,
- správa elektronickej schránky,
- vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- krátke preklady z/do anglického jazyka,
- distribúcia dokumentov - úrady, notári, klienti,
- zakladanie zmlúv a iných dokumentov,
- spracovanie objednávok, zabezpečovanie kancelárskych potrieb a občerstvenia,
- vedenie pokladne,
- prijímanie a uvádzanie návštev,
- administratívna podpora konateľom a zamestnancom spoločnosti a iné.
V prípade vášho záujmu o zamestnanie nás prosím oslovte na týchto kontaktoch, aby sme si dohodli spôsob prijatia vašich osobných údajov, ktorý bude v súlade s platným európskym nariadením o ochrane osobných údajov