Sekretárka

Čo ponúkame:

  • prácu v centre Bratislavy s výbornou dostupnosťou MHD,
  • zázemie v perspektívnej spoločnosti s dlhoročnými skúsenosťami na trhu,
  • dôkladné zaškolenie,
  • perspektívu dlhodobého a stabilného zamestnania,
  • priateľský kolektív a príjemnú pracovnú atmosféru,
  • možnosť osobného rastu a vzdelávania,
  • možnosť aktívne využívať cudzí jazyk a zdokonaľovať sa v ňom,
  • príspevok na stravu,
  • výbornú čerstvú kávu a čaj.

Atraktívny benefitný systém po splnení istých podmienok:

  • 13. a 14. plat,
  • dovolenka navyše - 5 pracovných dní,
  • príspevok na jazykové kurzy,
  • príspevok na dopravu,
  • príspevok na šport / MultiSport karta,
  • príspevok pri životnom jubileu,
  • odmena za odporúčanie kolegu alebo klienta,
  • firemné akcie.

Čo očakávame:

  • minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou,
  • aktívna znalosť anglického jazyka – Stredne pokročilý (B2), nemecký jazyk výhodou,
  • dobré analytické a počítačové zručnosti (Microsoft Excel, Outlook, Word – Pokročilý)
  • príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, odolnosť voči stresu,
  • schopnosť rýchlo sa učiť, flexibilita,
  • samostatnosť a zodpovednosť.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • pracovná doba 8:30-17:00 hod., víkendy a sviatky voľné,
  • spracovanie došlej a odoslanej pošty,
  • správa elektronickej schránky,
  • vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov,
  • krátke preklady z/do anglického jazyka,
  • distribúcia dokumentov - úrady, notári, klienti,
  • zakladanie zmlúv a iných dokumentov,
  • spracovanie objednávok, zabezpečovanie kancelárskych potrieb a občerstvenia,
  • vedenie pokladne,
  • prijímanie a uvádzanie návštev,
  • administratívna podpora konateľom a zamestnancom spoločnosti a iné.

V prípade vášho záujmu o zamestnanie nás prosím oslovte na týchto kontaktoch, aby sme si dohodli spôsob prijatia vašich osobných údajov, ktorý bude v súlade s platným európskym nariadením o ochrane osobných údajov

Napíšte nám